Agenda

Op 30 maart starten we het netwerken weer op bij het Apeldoorns Businesscollectief (ABC)

Deze avond staat in het teken van ontmoeten en daarnaast de interactie om behoeften en ideeën op te halen om met elkaar het ‘lokaal zaken doen’ te stimuleren.

Vanuit deze input zal ABC het komende jaar kennissessies organiseren ter ondersteuning van u als ondernemer.

aanmelden via het

ticketkantoor

Het Eagles MatchEvent

Locatie: Stadion Adelaarshorst, Vetkampstraat Deventer Tijd: 16:00 - 21:00 uur

Bij elkaar brengen van vraag en aanbod met Businesspartners van Go Ahead Eagles.

Alle supporters, mbo-studenten, vmbo leerlingen,(latent)werkzoekenden in de regio zijn van harte welkom om in contact te komen met de mooiste bedrijven in de regio Stedendriehoek.

Voor meer info:

annemarleen@gae-werkt.nl

(er is nog plek voor een paar bedrijven)

Meld je aan!
leerling/student en bedrijf/instelling.

Wil je als leerling of student weten wat er in de regio wordt ondernomen? Dit kan jou helpen met jouw loopbaan competenties: Wat kan ik? Wat wil ik? Waar ben ik goed in? Wie kan mij daarbij helpen?
Bedrijf-instelling: wil je het talent uit deze regio leren kennen en wil je jouw activiteiten in onze jaaragenda plaatsen? Meld je aan!